*
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
   Accueil   Aide Rechercher Identifiez-vous Inscrivez-vous  
Pages: [1]   Bas de page
  Imprimer  
Auteur Fil de discussion: Preview profession  (Lu 8697 fois)
Balakam
Chasseur
*

«Be young, have fun, taste bouletkam attitude.»

« le: Avril 09, 2007, 08:12:42 »

Alchemy

Elixirs now stack in two categories, Battle (Offensive) and Guardian (Defensive) Elixirs. You can only have one of each type of Elixir up at a time. As a result Elixirs now stack with class abilities such as "Arcane Intellect."

Four new defensive elixirs have been added. Two are on trainers, one is in Halaa and one is in Cenarion Expedition.

"Flask of Petrification" can no longer be turned off during its duration, but it now will clear all threat from all monsters for the duration of the effect. Though monsters may reaquire you after the effect ends.

The cost to purchase Imbued Vials has been reduced.

Enchanting

Enchant Bracer-Spellpower had its primal costs reduced slightly.

Enchanting recipes that increase spell damage now also increase healing as well.

The "Major Defense Bracer" enchantment has been moved from Ethereum Researchers to Ethereum Nullifiers.

Engineering

A recipe for "Frost Grenades" and the "Icy Blasting Primers" needed to make them are now on engineering trainers.

Engineering recipes can now be placed in engineering bags, as can engineer made fireworks.

Many engineering recipes will now give skillups for longer than the previously did.

"Seaforium" now opens locked chests as well as locked doors

The Poultryizer and Nigh Invulnerability Belt now cause mishaps less often.

The Goblin Rocket Launcher cooldown has been reduced significantly.

11 new epic goggles have been introduced at 350 engineering skill and are available from the trainer. They range from cloth to plate, and have a variety of stats to appeal to most talent specs.

Fishing
The fishing timer has been reduced from 30 to 20 seconds and it now takes less time to fish.

The fishing timer can no longer run through its duration without a fish biting.

Fishing has been removed from Arathi Basin and Alterac Valley.

You can now fish in Underbog.

Jewelcrafting

The jewelcrafting UI now has gems split up by color so it is easier to find gems of a specific color to create.

A number new gem cuts to existing gems have been added to the game. Included among them are a spell hit gem and more multi-stat gems that have attack power on them.

Jewelcrafters can make two new melee oriented meta gems. One is found randomly as a world drop and the other sold by the <Faction> reputation vendor.

Thorium requirements for most recipes has been reduced.

Prospecting now always yields at least 1 gem. Overall, the amount of gems received from prospecting has been increased.

New recipes have been added that use the Jaggal and Shadow Pearls.

Leatherworking

Skinning higher level creatures will give more leather; you will no longer get a single leather scrap.

"Knothide Armor" kits now require less leather to make and give skill increases for longer.

Leatherworking made primalstrike set now has an attack power set bonus rather than a strength set bonus.

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=93032551&postId=930146591&sid=1#0
« Dernière édition: Avril 09, 2007, 08:15:59 par Balakam » Journalisée

Kallye
Administrateur
*

Kallye
Gallyy
Gallye
Spé baobab

« Répondre #1 le: Avril 10, 2007, 01:10:28 »

Citation
Fishing
The fishing timer has been reduced from 30 to 20 seconds and it now takes less time to fish.
The fishing timer can no longer run through its duration without a fish biting.
Fishing has been removed from Arathi Basin and Alterac Valley.
You can now fish in Underbog.

Enfin la pêche va être au moins moitié plus rapide (entre les 20 sec et le fait d'avoir un poisson à tous les coups) Cheesy.
Heureusement que j'avais pas encore monté ma pêche avec Kallye Cheesy

Puis pour le cuir aussi ça va être plus pratique vu que je tue toujours des créatures deux levels de + que moi =) (après je ne sais pas si ils ne parlaient pas des dragons de donjon etc...)
Journalisée

Balakam
Chasseur
*

«Be young, have fun, taste bouletkam attitude.»

« Répondre #2 le: Avril 13, 2007, 03:51:40 »

Citation
--Flask powers have been GREATLY reduced.
--Reagent costs for flasks have been ****GREATLY**** reduced.
--Flasks take up both your offenseive AND defensive elixir slots. 1 Flask or 2 elixirs -- you choose.
--Raid DPS has gone up (Glancing Blow and Class Changes)
--Encounters where DPS was not a "flasking factor" (i.e. tuned around the HP flasks, elixir of mastery, defense etc). will be retuned.

Raiders will have access to easy-to-access flasks in SSC, TK, Hyjal and Black Temple. Dungeon goers will have easy access to potions in Coilfang and TK 5-mans.

For example, 1 Coilfang Armament = 1 super mana potion (zone specific) in the coilfangs.

http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=89.0

Sa craint, 1 flask ou 2 elixir, c'est vraiment pas cool ...
« Dernière édition: Avril 13, 2007, 04:13:45 par Balakam » Journalisée

Kallye
Administrateur
*

Kallye
Gallyy
Gallye
Spé baobab

« Répondre #3 le: Avril 13, 2007, 06:05:50 »

ça ne serait pas cool si ils ne changeaient pas les boss en fonction de ce changement d'alchimie Wink.

Avant certains boss nécessitaient à la fois d'avoir les MT à +10 000 et en plus de prendre encore d'autres flacons etc..
Enfin bref les boss étaient tellement puissants qu'ils nous demandaient de faire plein de popo pour pouvoir les battre.

Blizzard va revoir les capacités des boss pour qu'on n'ait plus à sortir plein de popos, mais que quelques unes (et selon le combat ce sera + des popo d'attaque que de défense, ou l'inverse).
Et si ils revoient les capacités des boss, il ne faut pas qu'une guilde qui peut se permettre puisse défoncer le boss en deux secondes grâce à l'accumulation de popos Wink.

Car avant toutes les guildes ne pouvaient pas se permettre de faire tous les boss tellement le farm pour faire l'instance était intensif :p.

Je pense qu'au contraire Blibli tente d'équilibrer les fights et de donner à tous le plus possible la même expérience de jeu Wink
Journalisée

Archeon
Fondateur
Administrateur
*

Archeon
Norak
Ex-GM [2005-2007]

« Répondre #4 le: Avril 13, 2007, 06:19:29 »

Kallye tu résumes bien je trouve le but de blizzard dans ce "nerf" des conso.

Étant une guilde capable de farmer mais jamais comme Nihilum, Death and Taxes et même nos prophecy, je crois que nous y gagnons grandement. Actuellement, beaucoup de combats sont conditionnels a ce que certains joueurs soient sous flask, et pour enchainer les try, ca coute extremement cher. Maintenant, on pourra se permettre d'arriver a un raid avec un minimum de conso, surtout de la popo, et être efficaces et competitifs avec le combat qu'on a à mener. C'est sur que c'est très cool pour ceux qui ont le temps d'arriver full conso et buffs, être presque 2x plus puissant qu'a l'accoutumée, mais le prix énorme et les différences entre les groupes ont eu raison de blizzard. Si les events n'etaient pas re-calibrés pour, ca serait impensable, mais avec ce qui s,en vient, je crois qu'on pourra avancer plus facilement dans SSC.
Journalisée

Thunderstruk
Mage
*

Thunderstruk
tout est dit

« Répondre #5 le: Avril 15, 2007, 04:01:55 »

oki je modere donc mon post reponse a balak^^
si les encounters sont revues en fonction soit mais je demande qd meme a voir
Journalisée

Kallye
Administrateur
*

Kallye
Gallyy
Gallye
Spé baobab

« Répondre #6 le: Avril 15, 2007, 05:56:03 »

Ils le disaient dans un de leur message, que cela leur permet de réduire la puissance max possible des utilisateurs, et que du coup ils pouvaient équilibrer au mieux tout le monde Wink.
Journalisée

Antilia
Prêtre
*

Antilia

« Répondre #7 le: Avril 18, 2007, 11:32:36 »

NEEEEEEEEEEEEEEEEEERFF !!!

vous avez vu Huh

on pourra plus pêcher à Arathi et Altérac  Cry Cry Cry Cry Cry Cry

c'était devenu une occupation lors de bg bien nazes  Kiss
Journalisée

"la civilisation sans la science, c'est aussi absurde qu'un poisson sans bicyclette"
Pages: [1]   Haut de page
  Imprimer  

Aller à: